معرفی نانو ماسک NFK

ماسک های سوپاپ دار از چندین لایه تشکیل شده اند که ماسک های نسبتا مرغوب باید یک لایه میکروفیلتر داشته باشند که متاسفانه چنین ماسک های در بازار کمتر یافت می شود و بازار ماسک با توجه به مصرف زیاد آن ، ماسک های بی کیفیت به وفور یافت می شود که اینگونه ماسک ها هیچگونه تاثیری در جذب ذرات ندارند .

ماسک نانو  با برند NFK که در شرکت دانش بنیان نانو فناوران خاور تولید می گردند علاوه بر وجود لایه میکروفیلتر حاوی لایه نانو الیاف با قطر کمتر از ۱۰۰ نانو متر می باشند .

Picture1
Picture2

لایه نانو الیاف برای جلوگیری از ورود ذرات مضر میکرونی به دستگاه تنفسی انسان است که استفاده از این ماسک ها ضامن حفظ سلامت مصرف کننده در محیط های آلوده صنعتی و شهری می باشد .

ماسک های سوپاپ دار اصطلاحا و به غلط ماسک فیلتر دار نیز نامیده میشوند ، سوپاپ طراحی شده در این گونه ماسک ها دارای دیافراگمی است که کار ورود و خروج هوای دم و باز دم را انجام می دهد و کیفیت این دیافراگم در عملکرد ماسک بسیار مهم است و در صورت درست عمل نکردن آن هوای آلوده از آن عبور کرده و عمل فیلتر کردن ماسک انجام نمی شود . سوپاپ های بکار رفته در ماسک سوپاپ دار نانو با برند NFK دارای دیافراگم سیلکونی می باشد که در حین تنفس کاملا بسته شده و هوای ورودی از قسمت لایه های ماسک وارد ریه می شود و در عمل بازدم باز شده و هوای بازدم از ماسک تخلیه میگردد.

بر اساس استاندارد های جهانی ماسک های نانو دارای راندمان ۹۹ درصد در جذب ذرات بوده و در طبقه بندی ماسک ها ، در طبقه FFP3 که دارای کمترین میزان نفوذپذیری است قرار گرفته و بدین لحاظ دارای کارایی و راندمان چندین برابری نسبت به ماسک های معمولی می باشد.

Picture3

حداقل راندمان فیلتراسیون یک ماسک (حداکثر نفوذ مجاز گرد و غبار در ماسک) بر اساس استاندارد BS-   EN 149:2001 به شرح جدول زیر می باشد.

حداکثر نفوذ مجاز ذرات جامد

(Nacl)

ذرات مایع

(روغن پارافین)

طبقه FFP1 ۲۰% ۲۰%
طبقه FFP2 ۶% ۶%
طبقه FFP3 ۱% ۱%

ماسک نانو  NFK106

ماسک نانو مدل NFK  به رنگ سفید مناسب فضا های آلوده و دارای غبار مانند فضاهای شهری و صنعتی و دارای ۶ لایه با لایه میانی نانو الیاف و سوپاپ با دیافراگم سیلیکونی می باشد .

Picture4

ماسک نانو NFK106

ماسک نانو NFK106

نانو ماسک  NFK106C ( کربن اکتیو )

نانو ماسک NFK106C به رنگ طوسی و مناسب فضا های آلوده و دارای غبار مانند فضاهای شهری و صنعتی و وجود گاز ها و بخارات مضر و دارای ۶ لایه از جمله لایه کربن اکتیو ، لایه میانی نانو الیاف و سوپاپ با دیافراگم سیلیکونی می باشد .

 

Picture6

ماسک نانو NFK106

Picture7

طراحی سایت توسط نانو فناوران