photo_2018-02-14_11-59-46 (2)

کارشناس فروش صنعت آرد و ماکارانی

آقای مهندس سید مهدی تقوی

تلفن دفتر فروش :  ۰۲۱۶۶۴۸۵۹۳۳ داخلی ۱۰۵

همراه  : ۰۹۰۱۸۳۸۹۴۴۶

پست الکترونیک : Mahdi@nanokhavar.com

تلگرام : @Sales105

كارخانه هاي آرد سازي يكي از قديمي ترين صنايع  ايران هستند كه به توليد انواع آرد مورد نياز نان ، بيسكوئيت، شيريني ، كيك ، كلوچه، ماكاروني و …  فعالیت دارند .

حدود ۷۰% از کارخانجات آرد کشور از مشتریان شرکت نانو فناوران خاور هستند و از  محصولات ( کیسه جت فیلتر ، آستین الک ، انواع ماسک های سوپاپدار ، سبد فیلتر ، بست سبد  و …….. ) این شرکت استفاده می نمایند .

شرکت نانو فناوران خاور اولین و تنها تولید کننده فیلتر های صنعتی با فناوری نانو دارای تاییدیه از تنها مرجع رسمی و قابل پیگیری ( ستاد توسعه فناوری نانو ریاست جمهوری ) می باشد .

کیسه جت فیلتر :

این نوع فیلتر ها معمولا دارای گرماژ ۳۵۰ گرمی و ۴۵۰ گرمی  و بعضا تا ۵۰۰ گرمی تولید میگردد  و ذراتی تا ۲۰ میکرون رو می گیرند که با استفاده از  فناوری نانو علاوه بر جذب ذرات تا ۵۰۰ نانو متر باعث بالا بردن راندمان فیلتر تا ۴۰ % نسبت به فیلتر های معمولی می شود و به واسطه عمل فیلتراسیون در سطح باعث طول عمر فیلتر نیز می شوند  .

_DSC0060 copy

آستین الک یا کیسه الک  :

آستین الک ها کیسه های  رابط برای انتقال آرد می باشند که انواع بدون حلقه ، تک حلقه ، دو حلقه و سه حلقه  با توجه به ابعاد درخواستی مشتری تولید می گردد .

استین الک

سبد فیلتر :

معمولا جنس سبد ها مسوار می باشد با آبکاری گالوانیزه و بالاترین کیفیت تولید می گردد .

 

_DSC0090-1 copy

ماسک سوپاپدار نانو :

ماسک های نانو  ۶ لایه سوپاپ دار که ذرات ۵۰۰ نانومتر به بالا  را فیلتر می نماید  . ( اطلاعات بیشتر در رابطه با نانو ماسک های این شرکت با برند NFK )

Picture4

طراحی سایت توسط نانو فناوران