نقاشی‌های پیدا شده در غارها که توسط رنگ‌های بدست آمده از اُخرا، و اکسیدهای هماتیت و مگنتیت کشیده شده‌اند به ۴۰۰۰۰ سال قبل و به دوران انسان‌های هموساپینس بازمی‌گردد. نقاشی‌های کهن در نادای مصر که برای سالیان متمادی بدون حفاظ و در معرض هوا بوده ‌است، یک پدیده درخشان اثر برلینسی می‌باشد که هنوز هم به همان روشنی ۲۰۰۰ سال قبل است. مصری‌ها رنگ‌هایشان را با ماده‌ای صمغ مانند، ترکیب می‌کردند و هر یک را به صورت جداگانه بر روی سطح اعمال می‌کردند بدون اینکه ذره‌ای با هم مخلوط گردند. آنها از ۶ رنگ استفاده می‌کردند: سفید، سیاه، قرمز، آبی، زرد و سبز.
برای صنعت رنگ اغلب در رنگ‌های پودری از کیسه فیلتر‌های پلی استر بی بافت دو سر باز با سطحی صیقلی و برای شرکت‌هایی که خط رنگ دارند از فیلتر‌هایی با ابعاد ۸۰۰*۱۷۵ با رینگ فلزی یا پلاستیکی استفاده می‌شود. هم‌چنین شرکت‌های تولیدکننده‌ی رنگ، می‌توانند از فیلتر‌های کارتریج که از یک بستر استوانه‌ای شکل پلی استری یا سلولزی و فریم فلزی تشکیل شده است، استفاده کنند.
در صنعت مایع هم گاهی از فیلتر‌های پرس با جنس پلی استر یا پلی پروپیلن استفاده می‌شود.
شرکت دانش بنیان نانو فناوران خاور تولید‌کننده‌ی فیلتر‌های صنعتی با فناوری نانو با قابلیت جذب ذرات و طول عمر بیشتر و نیز تاییدیه نانو مقیاس از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو می‌باشد.

_DSC9657 copy
_DSC0073-1 copy

ماسک سوپاپ دار NFK106C ( کربن اکتیو )

این ماسک ها به رنگ طوسی و مناسب فضا های آلوده و دارای غبار مانند فضاهای شهری و صنعتی و وجود گاز ها و بخارات مضر و دارای ۶ لایه از جمله لایه کربن اکتیو ، لایه میانی نانو الیاف و سوپاپ با دیافراگم سیلیکونی می باشد .

Picture6

طراحی سایت توسط نانو فناوران